czwartek, 30 sierpnia 2018

Modelka hybrydowa

 
 
 
Ostatnio podkuszona ciekawą ofertą bycia jednodniową modelką do paznokci hybrydowych napisałam do Pani z ogłoszenia i się z nią umówiłam. Manicure miał być wykonywany przez kursantki pod okiem instruktora. Miałam akurat trochę wolnego czasu.. pomyślałam- Czemu nie?! I tym sposobem wylądowałam na kursie robienia paznokci hybrydowych. Akurat paznokcie to jest moje nierozwinięte hobby, trochę się tym interesuje. To było bardzo fajne doświadczenie w moim życiu! Naprawdę dużo się dowiedziałam, nigdy nie miałam okazji robić sobie profesjonalnie paznokci przez kosmetyczkę; Panie oraz kursantka były bardzo miłe, atmosfera naprawdę super. Kursantka ciągle pytała się czy nic mnie nie boli podczas fryzowania itp. Po wszystkim została zamówiona pizza! A potem oczywiście robione zdjęcia (modelka to modelka :D ). To był naprawdę cudowny dzień, nie żałuję, że w tym uczestniczyłam. Jeżeli miałybyście kiedyś taką okazje, to serdecznie polecam ! No bo, która kobieta nie chciałaby zrobić sobie za darmo paznokci przez kosmetyczkę , a przy okazji dowiedzieć się czegoś nowego !
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PALETA FLAWLESS MATTE 2 ULTRA EYESHADOWS marki MAKEUP REVOLUTION

Dzisiaj makijaż paletką Revolution Makeup Flawless Matte 2. Paletka ta jest trafionym prezentem od mojego ukochanego💖FLAWLESS MATTE 2 ULTRA...