czwartek, 30 sierpnia 2018

Schudłam 10 kg

Jeżeli zastanawiacie się jak zrzucić zbędne kilogramy.. mam dla Was super sposób... Otóż najlepszym antidotum są jajka..Tak jajka ! Z początku ciężko było mi się do nich przekonać. Bo bardzo nie lubiłam gotowanych jajek. Miały dla mnie nieprzyjemny zapach i mnie odrażały. Ale czego nie robi się na pięknej sylwetki. Zmotywowana ciągłymi uwagami rodziny i znajomych że "mnie dużo " postanowiłam jednak się przemóc.. Nie żałuje. Jest wiele dietetycznych dań z jajkami. Mają one sporo kalorii; ale takich kalorii; które są bardzo szybko i sprawnie wydalene przez organizm z tego względu że jajko to biało- zwykle; organiczne. Najlepsze są jajka prosto od kurki; ponieważ są najzdrowsze.. Schudłam 10 kg w 2 miesiące..  jestem zadowolona; czuje się lepiej i lepiej wyglądam. Wszystkim polecam taką dietę. Nie potrzeba wysiłku; biegania czy siłowni..  wystarczą jaja ! Haha! 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PALETA FLAWLESS MATTE 2 ULTRA EYESHADOWS marki MAKEUP REVOLUTION

Dzisiaj makijaż paletką Revolution Makeup Flawless Matte 2. Paletka ta jest trafionym prezentem od mojego ukochanego💖FLAWLESS MATTE 2 ULTRA...