niedziela, 2 września 2018

Podkład- Maybelline Dream Matte Mousse

Chciałabym podzielić sie z Wami moją opinią na temat tego cudownego produktu! Wszystkie wiemy; że dobrać dokonały, idealny podkład do naszej cery jest bardzo trudno; często po prostu jego działanie nie potrafi sprostać naszym oczekiwaniom.
Chcę Wam polecić podkład Maybelline Dream Matte Mousse. Ja używam go w odcieniu SPF15 I jestem bardzo zadowolona. Produkt ten bardzo mnie satysfakcjonuje; zdecydowanie odpowiada moimi potrzebom. Przed napisaniem tego posta czytałam również opinie na jego temat na forach internetowych i zdecydowana większość odpowiedziałam się na - "Tak". Kosmetyk ten ma fajną, lekką, delikatną konsystencję; więc jest idealny dla miłośniczek lekkiego, delikatnego makijażu. Nie tworzy efektu maski- przez co wygląda bardzo naturalnie. Zapewnia perfekcyjną, matową skórę i uczucie lekkości. Bardzo dobrze się rozprowadza. Pokrywa niedoskonałości i wyrównuje koloryt skóry.
Perfekcyjnie matowy makijaż oraz łatwość aplikacji to rezultat działania absorbujących mikropudrów, które wchłaniają nadmiar serum, nadając wkurze świeży wygląd.
Jest to produkt godny polecenia! W 100% oryginalny ! Jeśli jeszcze go nie sprawdziłaś- zrób to koniecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PALETA FLAWLESS MATTE 2 ULTRA EYESHADOWS marki MAKEUP REVOLUTION

Dzisiaj makijaż paletką Revolution Makeup Flawless Matte 2. Paletka ta jest trafionym prezentem od mojego ukochanego💖FLAWLESS MATTE 2 ULTRA...